CaFé Liesje

Katerverf*

Leave a comment

Poes

Lellebel

*Ok, Lellebel is geen kat maar een poes. Ik kon deze geweldige play on words alleen echt niet laten.

werkwijze waterverf

Proces

Het aquarellen bevalt me wel en omdat ik altijd al een schilderij van Lellebel wilde maken ben ik er maar eens goed voor gaan zitten.
Ik heb vooraf wel gezorgd dat ik Maskeervloeistof in huis had want zonder dit geweldige goedje is die vacht (volgens mij) niet te doen.
Er zit heel wat werk in maar ik kan nu wel ieder vlekje en haartje van Lellebel!

Aquarel poes

Eindresultaat

Ik ben tevreden met het eindresultaat, ik herken Lellebel er echt in. Iets waarvan ik niet zeker wist of het zou lukken.
Volgende keer een dier proberen wat ik niet goed ken, ik ben benieuwd of dat moeilijker is.

Leave a Reply

