CaFé Liesje

Hallo surfers!

Leave a comment

Al een tijdje loop ik met het idee rond een blog te beginnen.
Alleen waarover? Ik ben een beetje iemand die nog al wisselt van interesses.
De ene keer ben ik dagen achter elkaar in huis bezig.
Een maand later ben ik weer meer aan het schilderen of foto’s aan het maken.
Weer een weekje later kan mijn favoriete onderwerp allerlei lekker eten zijn!
Dit hield me vaak tegen een blog te starten omdat ik vond dat het een blog gericht op een beaald onderwerp moest zijn.
Nu ben ik 31 en ik zeg Fuck It! Maakt het uit?
Nee. Ik gooi gewoon lekker alles op één hoop.
Met een beetje structuur moet dat wel lukken toch?

Ik ga het gewoon proberen.
Als ik me vermaak heb ik mijn doel in ieder geval al bereikt 🙂

En wie weet spreken mijn fratsen je wel aan!
Veel plezier met rondkijken!

Leave a Reply

